Payroll - Lønadministration

Lønadministration kan være svært at have med at gøre for mindre virksomheder, eller når en ny virksomhed etableres i Danmark.

 

SkatteInform har gennem mange år bistået med lønadministration for danske virksomheder som udenlandske virksomheder, som har fast driftssted her i landet. Vi kan håndtere alle opgaver indenfor lønadministration. Vores erfarne lønkonsulenter har bred erfaring med alle brancher og størrelser og kan tilbyde både enkle og komplekse lønningstjenester. Vi sikrer at din lønafregning altid er rettidigt, korrekt og i overensstemmelse med dansk lovgivning.

 

Vi er ajour på lønområdet, og er løbende opdateret på nye regler og love, som har indvirkning på virksomheden og medarbejderne.

 

Vi kan assistere med følgende lønningstjenester

 

  • Udarbejdelse af lønsedler
  • Indberetning til offentlige myndigheder såsom Skattestyrelsen, Feriekonto og ATP.
  • Afregning af indbetalinger til pensionsselskaber
  • Nulindberetning for de måneder, der ikke lønafregnes
  • Beregning af skatteværdien af diverse personalegoder
  • Skatteoptimering til topskat
  • Håndtering af personalestamdata efter persondataforordningen
  • Anmodning om refusion af syge- og barselsdagpenge via NemRefusion
  • Oprettelse og opsætning af gængse lønsystemer

 

Kontakt os

Du kan altid kontakte os og får et gratis og uforpligtende tilbud. Vi vil gerne tage en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig, og hvilke løsninger du har behov for.

 

Ønsker du at blive kontaktet af SkatteInform Statsautoriseret Revisionspartnerselskab, CVR-nr. 35394206, er du velkommen til at bruge vores kontaktformular nedenfor.  Dine personoplysninger vil blive behandlet i overensstemmelse med persondataforordningen. Du vil blive kontaktet med henblik på bedst muligt at besvare din henvendelse.